1. | Advertising Theory (Routledge Communication Series) (共著)
Shintaro Okazaki, Takumi Tagashira (分担執筆) Routledge 2019年5月 (ISBN:0815382502) |
---|
No. | 会議名 | 開催・発表年月日 | 開催地 |
---|---|---|---|
1. | CUSTOMER VALUE CREATION BY MULTICHANNEL RETAILER’S WAREHOUSE AUTOMATION: THE EFFECTS ON SALES(2020 AMA Summer Academic Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2020年08月18日 |
|
2. | How does warehouse automation contribute to multichannel retailers’ performance?(日本応用経済学会2019年度秋季大会) |
開催年月日:
発表年月日: 2019年10月26日 |
東京 |
3. | How does warehouse automation contribute to multichannel retailers’ performance?(King's Business School Research Seminars in Marketing) |
開催年月日:
発表年月日: 2019年10月09日 |
Bush house, London, UK |
4. | An Empirical Study on the Relationship between Cross-Channel Integration and Offline Store Patronage Behavior(2019 Academy of Marketing Science Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2019年05月29日 |
Vancouver, British Columbia, Canada |
5. | Understanding the Antecedents of Reverse Innovations: Developing a Comprehensive Conceptual Framework(2019 Academy of Marketing Science Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2019年05月29日 |
Vancouver, British Columbia, Canada |
6. | The effects of cross-channel integration on cost efficiency in Japanese retail industry(Summer Workshop on Economic Theory) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年08月10日 |
小樽商科大学、北海道 |
7. | Do narcissists engage more with luxury brands? Exploring the role of vanity on compulsive social media usage(2018 Global Marketing Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年07月26日 |
Tokyo |
8. | What can we learn from traumatic experience? From the perspectives of cross-cultural consumer behavior(2018 Global Marketing Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年07月26日 |
Tokyo |
9. | The effects of cross-channel integration on cost efficiency in Japanese retail industry(日本応用経済学会2018年度春季大会) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年06月23日 |
京都大学、京都 |
10. | How Mortality Salience and Risk Perceptions Shape Cross-Cultural Consumer Behaviours: A Tale of Three Cities(47th EMAC Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年05月29日 |
Glasgow, Scotland, UK |
11. | 小売企業のチャネル間統合が費用効率性へ与える影響(日本商業学会第6回全国研究報告会) |
開催年月日:
発表年月日: 2016年12月17日 |
学習院大学、東京 |
12. | Cost Efficiency of Multiple Store Retailers: A Comparison of Purchasing and Store Operation Costs(2015 Academy of Marketing Science Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2015年05月12日 |
Denver, Colorado, USA |
13. | An empirical study on the relationship between retailers' business expansion and efficiency: Analysis of sales-driven and cost driven efficiency(2014 Global Marketing Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2014年07月15日 |
Singapore |
No. | 賞名 | 受賞年月 |
---|---|---|
1. | 2018 Global Marketing Conference, Best Track Paper Award | 2018年7月 |
2. | JACS-IBM 論文プロポーザル賞 優秀賞 | 2014年11月 |
No. | 研究題目 | 研究種目(提供機関・制度) | 研究期間 |
---|---|---|---|
1. | オムニチャネル小売における顧客購買プロセス管理と新技術基盤の構築
|
若手研究
( 提供機関: 日本学術振興会 制度: 科学研究費助成事業 若手研究 ) |
2022年4月 ~ 2026年3月 |
2. | ソーシャルメディアにおける炎上、購買行動と企業対応に関する理論・実証的研究
|
( 提供機関: 吉田秀雄記念事業財団 制度: 研究助成 ) |
2021年4月 ~ 2023年3月 |
3. | 小売企業のオムニチャネル化に伴 う消費者行動と企業成果に関する変化
|
若手研究
( 制度: 科学研究費助成事業 ) |
2018年4月 ~ 2022年3月 |