経営管理研究科国際企業戦略専攻
LEE JINJU(リー ジンジュ)

論文

1. Enablers of postacquisition joint knowledge creation: evidence from joint patenting in high-tech mergers and acquisitions (査読有り)
Jeonghwan Lee, Jinju Lee
Journal of Knowledge Management 26巻3号743-762頁 2022年3月
doi その他のサイト その他のサイト
2. The Cultural Variance Model of Organizational Shame and its Implications on Health and Well‐Being <sup>1</sup> (査読有り)
Satoshi Akutsu, Ramesh Krishnan, Jinju Lee
Japanese Psychological Research 2022年3月
doi その他のサイト その他のサイト
3. Culture and Business: How Can Cultural Psychologists Contribute to Research on Behaviors in the Marketplace and Workplace? (査読有り)
Takahiko Masuda, Kenichi Ito, Jinju Lee, Satoko Suzuki, Yuto Yasuda, Satoshi Akutsu
Frontiers in Psychology 11巻 2020年7月
doi その他のサイト
4. The Impact of Multimarket Competition on Innovation Strategy: Evidence from the Korean Mobile Game Industry (査読有り)
Jinju Lee, Jin Suk Park, Jeonghwan Lee
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 6巻1号14頁 2020年2月
doi その他のサイト
5. Effects of functional focus on bounded momentum: Examining firm- and industry-level alliances (査読有り)
Namgyoo K. Park, Xavier Martin, Jinju Lee, John M. Mezias
Strategic Organization 16巻2号167-191頁 2018年5月
doi その他のサイト その他のサイト
6. Revisiting Individual Creativity Assessment: Triangulation in Subjective and Objective Assessment Methods (査読有り)
Namgyoo K. Park, Monica Youngshin Chun, Jinju Lee
Creativity Research Journal 28巻1号1-10頁 2016年1月
doi その他のサイト その他のサイト
7. Reverse knowledge diffusion: Competitive dynamics and the knowledge seeking behavior of Korean high-tech firms (査読有り)
Namgyoo K. Park, John M. Mezias, Jinju Lee, Jae-Hoon Han
Asia Pacific Journal of Management 31巻2号355-375頁 2014年6月
doi その他のサイト その他のサイト

▼全件表示