1. | 組織レジリエンス(『感染症時代の経営学』第6章) (共著)
佐々木 将人, 今川智美, 中川功一 (共著) 千倉書房 2020年12月 (ISBN:4805112247) |
---|---|
2. | 日本企業のマーケティング力 (共著)
山下裕子, 福冨言, 福地宏之, 上原渉, 佐々木将人 (単著) 有斐閣 2012年12月 |
No. | 会議名 | 開催・発表年月日 | 開催地 |
---|---|---|---|
1. | Affordability, sociality and the reverse knowledge flow from emerging markets(Hitostubashi University MIC the 2nd Interdisciplinary Workshop) |
開催年月日:
発表年月日: 2019年01月15日 |
Hitotsubashi University, Tokyo, Japan |
2. | Affordability, sociality and the reverse knowledge flow from emerging markets(2018 ISPIM Connects Fukuoka) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年12月05日 |
Hilton Fukuoka Seahawk , Fukuoka, Japan |
3. | Affordability, sociality, and the reverse knowledge flow from emerging market: Analysis of Japanese company's case(Korean Academy of International Business 2018 Fall conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2018年11月03日 |
|
4. | CVC in Japan: Corporate venture capital Activities by Japanese companies(2017 Academy of Management Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2017年08月04日 |
|
5. | Marketing activities of Japanese Companies:evidence from survey research(AAOM/TAOM 2017) |
開催年月日:
発表年月日: 2017年06月19日 |
kitakyushu, Fukuoka, Japan |
6. | Group Cohesion and Organizational Cohesion: Different Consequences and antecedents(SMS Special Conference in Tel-Aviv) |
開催年月日:
発表年月日: 2014年03月11日 |
|
7. | Management of Foreign Subsidiaries in Emerging Countries: Power, Knowledge Transfer, and Trust(Strategic Management Society 33th Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2013年09月30日 |
|
8. | 市場志向型組織とミドル・マネジメント(日本経営学会第87回大会) |
開催年月日:
発表年月日: 2013年09月06日 |
関西学院大学 |
9. | Functional Influence and Marketing Process: How Firms can Develop Capable and Influential Marketing Department(2012 Global Marketing Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2012年07月20日 |
|
10. | The Dilemma of Responsiveness: How Can We Bring Strategy Planning Back into the Market-oriented Organization(2012 Global Marketing Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2012年07月20日 |
|
11. | Are STP and MM Really Profitable?: A Long-Hidden Evidence of Marketing Planning and Performance(19th International Conference on Recent Advances in Retailing & Services) |
開催年月日:
発表年月日: 2012年07月11日 |
|
12. | Marketing Planning and Sales Autonomy as a Combination Remedy for Marketing Myopathy(2012 AMS Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2012年05月16日 |
|
13. | Types of Upward Communication and Organizational Characteristics in Japanese Firms(Academy of Management 2011 Annual Meeting, on August 15th) |
開催年月日:
発表年月日: 2011年08月11日 |
San Antonio Convention Center, Texas, U.S.A. |
14. | Intra-organizational Networks and Information Flows within an Organization(Strategic Management Society 30th Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2010年09月11日 |
Rome Marriott Park Hotel, Rome, Italy |
15. | Vertical Strategic Information Flow and Market Orientation(Academy of Management 2010 Annual Meeting) |
開催年月日:
発表年月日: 2010年08月06日 |
Le Palais Des Congres, Montreal, Canada |
16. | Functions and Dysfunctions of Intra-organizational Networks in Promoting Market Orientation(26th EGOS Colloquium) |
開催年月日:
発表年月日: 2010年07月01日 |
Universidade Nova de Lisboa, Lisbon, Portugal |
17. | Dynamism inside the MO box: The Credibility of Market Information as a Key Factor in Market Orientation(2010 AMS Annual Conference) |
開催年月日:
発表年月日: 2010年05月26日 |
|
18. | 嗜好品の開発プロセスの設計-キリンビール「やわらか」の事例分析-(2006年度組織学会研究発表大会発表) |
開催年月日:
発表年月日: 2006年06月10日 |
No. | 賞名 | 受賞年月 |
---|---|---|
1. | Proceedings of AJBS Conference 2016. Best paper proceedings | 2016年6月 |