社会科学高等研究院
SUN ZHONGYUAN(ソン チュウゲン)

論文

1. Optimal or detrimental? Distinctiveness in high risk aversion contexts
Huajie Shen, Zhongyuan Sun, Stan Xiao Li
Journal of Business Research 2025年11月
doi
2. A Dissonance Approach to Stakeholder Management (査読有り)
Skyler Dana Clark-Hamel, Lena Bischoff, Zhongyuan Sun
Academy of Management Proceedings 2025巻10022-頁 2025年6月
doi
3. Be Authentic or be Professional? An Insider/Outsider Perspective on Entrepreneurial Rhetoric (査読有り)
Zhongyuan Sun, Yutian REN
Academy of Management Proceedings 2025巻21103-頁 2025年6月
doi
4. The Future of Organisational Authenticity in the Age of Artificial Intelligence (査読有り)
Zhongyuan SUN
The Palgrave Handbook of Breakthrough Technologies in Contemporary Organisations 81-91頁 2025年3月
doi
5. The intellectual legacy of Erving Goffman in management studies (査読有り)
Zhongyuan Sun, Yutian Ren, Yilan Li
Journal of Management History 2025年2月
doi その他のサイト
6. The Multiplicity of Attributions of Authenticity and Audience Evaluation (査読有り)
Zhongyuan Sun, Yutian REN, Yongquan YANG
Academy of Management Proceedings 1巻16732-頁 2023年7月
doi
7. Immerse or escape reality? The paradoxical effect of realism authenticity on audience evaluation (査読有り)
SUN Zhongyuan, REN Yutian, YANG Yongquan
39th European Group for Organizational Studies (EGOS) Colloquium (2023 Cagliari): Organizing for the Good Life: Between Legacy and Imagination 2023年7月

▼全件表示

講演・口頭発表等

No. 会議名 開催・発表年月日 開催地
1. リアルすぎて信じられない:オンライン市場における真正性レトリックの状況依存的な価値(国際ビジネス研究学会 第32回年次大会)
開催年月日:
発表年月日: 2025年10月19日
2. Too Real to Be True: The Contingent Value of Authenticity Rhetoric in Online Markets.(63rd Academic Association for Organizational Science Annual Conference)
開催年月日:
発表年月日: 2025年09月21日
3. A Dissonance Approach to Stakeholder Management(85th Annual Meeting of the Academy of Management)
開催年月日:
発表年月日: 2025年07月29日
4. Be Authentic or be Professional? An Insider/Outsider Perspective on Entrepreneurial Rhetoric(85th Annual Meeting of the Academy of Management)
開催年月日:
発表年月日: 2025年07月29日
5. Be Authentic or be Professional? A Role Perspective on Entrepreneurial Rhetoric(11th International Association for Chinese Management Research Biennial Conference)
開催年月日:
発表年月日: 2025年06月14日
6. Catalyst or Inhibitor? Identifying Forms of Organizations that Influence Legitimacy through Authenticity(Journal of Management Studies – A Publishing Workshop Hosted by Yokohama National University)
開催年月日: 2024年5月25日 ~ 2024年5月26日
発表年月日: 2024年05月26日
7. The Multiplicity of Attributions of Authenticity and Audience Evaluation(83th Annual Meeting of the Academy of Management)
開催年月日:
発表年月日: 2023年08月07日
8. Immerse or escape reality? The paradoxical effect of realism authenticity on audience evaluation(39th European Group for Organizational Studies (EGOS) Colloquium (2023 Cagliari): Organizing for the Good Life: Between Legacy and Imagination)
開催年月日:
発表年月日: 2023年07月08日

▼全件表示

受賞

No. 賞名 受賞年月
1. Best Paper Award 2025年10月
2. 2025 Management History Division Travel Grant Award 2025年6月
3. Best Paper Award in Social Issues in Management (SIM) Interest Group at 85th Annual Meeting of the Academy of Management 2025年4月
4. Conference Grant 2023年8月
5. Outstanding Graduate at Beijing Ordinary Colleges and Universities 2019年
6. Master Students Academic Excellence Scholarship 2019年
7. Special-class Scholarship Scholarship 2019年

▼全件表示