Graduate School of Business Administration,Department of Business Administration
LEE Hyo Yun

Papers

1. Evaluation of foreigners visiting Japan regarding Japan’s national brand image: Focusing on social and personal evaluation (Peer-reviewed)
Hyo Yun LEE
Journal of Northeast Asian Studies No.27,pp.27-43 2021.5
2. A Study on Information Routes and National Brand Image of Foreigners Visiting Japan
Hyo Yun LEE
Bulletin of;Saitama;Gakuen;University. Faculty of Economics;Business No.20,pp.141-151 2020.12
3. Changes in the Evaluation of Japan’s National Brand Image Due to Human Interaction (Peer-reviewed)
Hyo Yun LEE
The Hitotsubashi journal of law and international studies Vol.19,No.3,pp.141-181 2020.11
4. Formation Mechanism of National Brand Image in International Relations: Focusing on Cases of Human Interaction in Japan
Hyo Yun LEE
Doctoral Dissertation for Graduate School of Law, Hitotsubashi University pp.1-203 2019.9
5. A Study on Public Diplomacy in East Asia -Focusing on the cases of Japan and South Korea-
Hyo Yun LEE
Master's thesis for School of International and Public Policy, Hitotsubashi University pp.1-78 2015.3

Presentations

No. Name of subject/Conference Name Year Site
1. パブリック・ディプ ロマシーの観点からの国際観光政策について(研究・イノベーション学会 第36回年次学術大会)
Holding date : 2021.10.30 - 2021.10.31
Presentation date : 2021.10.31
2. 国際関係における国家ブランド・イメージ形成のメカニズム(日本国際政治学会 2020度研究大会)
Holding date : 2020.10.23 - 2020.10.25
Presentation date : 2020.10.23
3. 来日外国人の日本に関する情報経路と国家ブランド・イメージ変化の推移(日本国際観光学会 第24回全国大会)
Holding date :
Presentation date : 2020.10.17
4. 東アジアにおける国家ブランドと国際観光に関する一考察(研究・イノベーション学会 第33回年次学術大会)
Holding date :
Presentation date : 2018.10.27
5. 東アジアにおける公共政策に関する一考察(韓国国際政治学会 2018韓国政治学会・韓国国際政治学会共同夏季学術会議)
Holding date :
Presentation date : 2018.6.21