1. | Evaluation of foreigners visiting Japan regarding Japan’s national brand image: Focusing on social and personal evaluation (Peer-reviewed) Hyo Yun LEE Journal of Northeast Asian Studies No.27,pp.27-43 2021.5 |
---|---|
2. | A Study on Information Routes and National Brand Image of Foreigners Visiting Japan
Hyo Yun LEE Bulletin of;Saitama;Gakuen;University. Faculty of Economics;Business No.20,pp.141-151 2020.12 |
3. | Changes in the Evaluation of Japan’s National Brand Image Due to Human Interaction (Peer-reviewed) Hyo Yun LEE The Hitotsubashi journal of law and international studies Vol.19,No.3,pp.141-181 2020.11 |
4. | Formation Mechanism of National Brand Image in International Relations: Focusing on Cases of Human Interaction in Japan
Hyo Yun LEE Doctoral Dissertation for Graduate School of Law, Hitotsubashi University pp.1-203 2019.9 |
5. | A Study on Public Diplomacy in East Asia -Focusing on the cases of Japan and South Korea-
Hyo Yun LEE Master's thesis for School of International and Public Policy, Hitotsubashi University pp.1-78 2015.3 |
No. | Name of subject/Conference Name | Year | Site |
---|---|---|---|
1. | パブリック・ディプ ロマシーの観点からの国際観光政策について(研究・イノベーション学会 第36回年次学術大会) |
Holding date :
2021.10.30
- 2021.10.31 Presentation date : 2021.10.31 |
|
2. | 国際関係における国家ブランド・イメージ形成のメカニズム(日本国際政治学会 2020度研究大会) |
Holding date :
2020.10.23
- 2020.10.25 Presentation date : 2020.10.23 |
|
3. | 来日外国人の日本に関する情報経路と国家ブランド・イメージ変化の推移(日本国際観光学会 第24回全国大会) |
Holding date :
Presentation date : 2020.10.17 |
|
4. | 東アジアにおける国家ブランドと国際観光に関する一考察(研究・イノベーション学会 第33回年次学術大会) |
Holding date :
Presentation date : 2018.10.27 |
|
5. | 東アジアにおける公共政策に関する一考察(韓国国際政治学会 2018韓国政治学会・韓国国際政治学会共同夏季学術会議) |
Holding date :
Presentation date : 2018.6.21 |