1. | Changes in Japan ’ s National Brand Image among Foreigners from Asia : An Analysis from the Perspective of Brand Personality
Hyo Yun LEE Bulletin of Toyo Gakuen University No.33,pp.43-58 2025.3 |
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2. | Change of National Brand Image through Human Interaction: Focusing on the Case of Korean Students in Japan (Peer-reviewed) Hyo Yun LEE Korean Journal of International Relations Vol.63,No.1,pp.221-246 2023.3 |
3. | Evaluation of foreigners visiting Japan regarding Japan’s national brand image: Focusing on social and personal evaluation (Peer-reviewed) Hyo Yun LEE Journal of Northeast Asian Studies No.27,pp.27-43 2021.5 |
4. | A Study on Information Routes and National Brand Image of Foreigners Visiting Japan
Hyo Yun LEE Bulletin of;Saitama;Gakuen;University. Faculty of Economics;Business No.20,pp.141-151 2020.12 |
5. | Changes in the Evaluation of Japan’s National Brand Image Due to Human Interaction (Peer-reviewed) Hyo Yun LEE The Hitotsubashi journal of law and international studies Vol.19,No.3,pp.141-181 2020.11 |
6. | Formation Mechanism of National Brand Image in International Relations: Focusing on Cases of Human Interaction in Japan
Hyo Yun LEE Doctoral Dissertation for Graduate School of Law, Hitotsubashi University pp.1-203 2019.9 |
7. | A Study on Public Diplomacy in East Asia -Focusing on the cases of Japan and South Korea-
Hyo Yun LEE Master's thesis for School of International and Public Policy, Hitotsubashi University pp.1-78 2015.3 |
No. | Name of subject/Conference Name | Year | Site |
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1. | Impact of the IAEA Review on Public Views toward Radioactive Water Release(2024韓国国際政治学会 夏季学術大会) |
Holding date :
2024.6.26
- 2024.6.28 Presentation date : 2024.6.28 |
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2. | A study on changes in nation brand image through human interaction(2022韓国国際政治学会 年例学術大会) |
Holding date :
2022.12.2
- 2022.12.3 Presentation date : 2022.12.3 |
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3. | パブリック・ディプ ロマシーの観点からの国際観光政策について(研究・イノベーション学会 第36回年次学術大会) |
Holding date :
2021.10.30
- 2021.10.31 Presentation date : 2021.10.31 |
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4. | 国際関係における国家ブランド・イメージ形成のメカニズム(日本国際政治学会 2020度研究大会) |
Holding date :
2020.10.23
- 2020.10.25 Presentation date : 2020.10.23 |
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5. | 来日外国人の日本に関する情報経路と国家ブランド・イメージ変化の推移(日本国際観光学会 第24回全国大会) |
Holding date :
Presentation date : 2020.10.17 |
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6. | 東アジアにおける国家ブランドと国際観光に関する一考察(研究・イノベーション学会 第33回年次学術大会) |
Holding date :
Presentation date : 2018.10.27 |
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7. | 東アジアにおける公共政策に関する一考察(韓国国際政治学会 2018韓国政治学会・韓国国際政治学会共同夏季学術会議) |
Holding date :
Presentation date : 2018.6.21 |