No. | Name of subject/Conference Name | Year | Site |
---|---|---|---|
1. | 「探究」を探究する(初芝富田林高校探求講演会) |
Holding date :
Presentation date : 2024.9.26 |
|
2. | National organization identity: An exploratory study(84th Annual Meeting of the Academy of Management) |
Holding date :
2024.8.9
- 2024.8.13 Presentation date : 2024.8.11 |
|
3. | Double-edged swords or double-handed swords? The effects of symbolic and substantial similarity on the screening and selection.(Strategic Management Society Paper Development Workshop in Seoul) |
Holding date :
Presentation date : 2024.7.1 |
|
4. | Does AI Recommendation promote purchase behavior?(HIAS Brown bag seminar) |
Holding date :
Presentation date : 2024.6.27 |
|
5. | ネット小説市場のメディアミックス・IP・ビジネスモデル動向(第4回一橋MANGA研究サロン) |
Holding date :
Presentation date : 2024.6.21 |
|
6. | Does AI Recommendation promote purchase behavior? The Sense of Objective Customization(Journal of Management Studies Publication Workshop) |
Holding date :
Presentation date : 2024.5.26 |
|
7. | 消費者はプラットフォームに従う-協調フィルタリングによるリコメンドが持つ客観的特注感-(吉田秀雄記念事業財団研究助成 研究成果報告会) |
Holding date :
Presentation date : 2024.4.24 |
|
8. | Design of Hybrid Worker’s Organization(KUAS PDW on management in Japan) |
Holding date :
Presentation date : 2024.3.20 |
|
9. | Virtual YouTuberにみるプラットフォーム参加企業の競争戦略ー協調フィルタリングがもたらす顧客架橋価値研究ー(2023年度組織学会年次大会) |
Holding date :
Presentation date : 2022.10.1 |
|
10. | VTuberのための経営戦略(七夕研究所セミナー) |
Holding date :
Presentation date : 2022.5.13 |
|
11. | Cooperation Strategy of Complementors on The Platform(The 81st Annual Meeting of the Academy of Management) |
Holding date :
Presentation date : 2021.8.2 |
|
12. | How Fair Rewards Motivate Customers to Engage On-line(2021 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)) |
Holding date :
Presentation date : 2021.6 |
|
13. | Interaction between tie-up video contents and platform advertisements(吉田秀雄記念事業財団研究助成 研究成果報告会) |
Holding date :
Presentation date : 2021.4.9 |
|
14. | Innovation analysis on video streaming platform(研究・イノベーション学会第35回年次学術大会) |
Holding date :
Presentation date : 2020.11.1 |
|
15. | Interaction between tie-up video contents and platform advertisements(第61回消費者行動研究カンファレンス) |
Holding date :
Presentation date : 2020.10.24 |
|
16. | 中小企業のための経営戦略(広域関東圏中小製造業等経営者有志懇談会(21ものづくりネット)) |
Holding date :
Presentation date : 2020.2.14 |
|
17. | How to Manage Customer Engagement On-line(第59回消費者行動研究カンファレンス) |
Holding date :
Presentation date : 2019.10.26 |
|
18. | Spill over effects of Co-branding(マーケティングカンファレンス2019) |
Holding date :
Presentation date : 2019.10.20 |
|
19. | Customer Engagement Marketing in Online Platform Business: The Motivational Effects of Feedback to Customers(組織学会ドクトラル・コンソーシアム2020) |
Holding date :
Presentation date : 2019.10.18 |
|
20. | Customer Engagement Marketing in Online Platform Business: The Motivational Effects of Feedback to Customers(2019年度組織学会研究発表大会) |
Holding date :
Presentation date : 2019.6.1 |
|
21. | Cooperation strataegy of complementors on the platform(Academy of Management STR Virtual Doctoral Consortium) |
Holding date :
2021.7.26
- 2021.7.28 Presentation date : |
No. | Award name | Year |
---|---|---|
1. | 大学院第一種奨学金「特に優れた業績による返還免除」(博士後期課程) | 2022.5 |
2. | Sekigakusya | 2022.2 |
3. | 大学院第一種奨学金「特に優れた業績による返還免除」(修士課程) | 2019.5 |
No. | Research subject | Research item(Awarding organization, System name) | Year |
---|---|---|---|
1. | プラットフォーム上における産業創造プロセスに顧客が与える影響
|
若手研究
( Awarding organization: 日本学術振興会 System name: 科学研究費助成事業 若手研究 ) |
2023.4 - 2026.3 |
2. | 消費者はプラットフォームに従うー協調フィルタリングによるリコメンドが持つ客観的特注感ー
|
( Awarding organization: 吉田秀雄記念事業財団 System name: 2023年度(第57次)研究助成 ) |
2023.4 - 2024.3 |
3. | 継続的な成長を遂げるための戦略的ポートフォリオ・マネジメント
|
( Awarding organization: 東京海上各務記念財団 System name: 学術の研究に対する助成金 ) |
2022.10 - 2023.3 |
4. | interaction between tie-up video contents and platform advertisements
|
( Awarding organization: 吉田秀雄記念事業財団 System name: 2020年度(第54次)研究助成 ) |
2020.4 - 2021.3 |